21 mars 2010

18:58

jag känner mig så där liten å ensam i min lilla lilla men ändå så stora värld. du vet så där ensam som man känner bara ibland. jag kommer aldrig att hitta någon. eller någon kommer aldrig hitta mig. det är bara tomt å stilla totalt stilla. för stilla. ovanligt stilla än vanligt. hmm. det måste vara någonting. eller det kanske bara är jag. men jag känner mig ensam fast jag gör alla dessa stora framsteg. å jag kollar på kärleks filmer, jag lyssnar på mina kärleks låtar å ler när jag ser par som håller i hand. fast det bara är jobbigt och gör ont. jag tror det är för att jag drömmer mig bort lite. jag behöver en semester. det var så länge sedan jag åkte här ifrån. ifrån detta land bara för ett tag. kanske en helg för för mig hade det kännst som en hel jävla evighet. men jag kommer nog bara känna mig ensam ändå. jag saknar det där suget i magen å pirret som driver sig upp i halsen. jag saknar att skaka i benen å säga dum saker för jag är så otroligt nervös. jag sakanar förälskelse. det var så länge jag kände någonting. för någonting. för jag kände ingenting tillbaka. fast jag får nästan allting serverat men jag känner ingeting tillbaka för någon. jag vill inte ha någonting. det är inte så att det inte är tillräckligt bra. eller att jag är kräsen. jag bara känner ingeting. absolut ingenting. jag saknar att känna någonting för någonting litet. puh.

1 kommentar:

ordpolisen sa...

lär dig skriva

Bloggarkiv