18 mars 2010

22:00

Känns som om att jag borde skriva ner alla känslor å alla tankar men det finns inga ord å ingenting att riktigt säga för just står allting stilla. det är bara helt tomt. du vet, som det kan kännas ibland. dagarna bara rullar på så där utan att man riktigt tänker efter. men de finns en bra sak. som har hänt. jag tror du å jag har slutit fred. du sa iaf hej å kramade mig. det var en konstig kram. men du kramade mig å sa hej. så där. å jag tror att du ine hatar mig längre. å de e skönt så skönt. du försyår nog inte hur skönt det är. jag har sagt det till alla. å jag tänker på de nästan varje dag. det är verkligen som en stor sten har lyffts upp från mitt bröst. jag kan andas igen. det känns inte lika hemst att gå till Kb längre. men det du ska veta. att jag vill inte prata. jag kommer inte prata om du pratar för vi kommer inte kunna undvika att riva upp gammla sår. jag vet hur det kommer at bli så jag kommer bara säga...'Du... jag vill inte prata mer om det här. för mig räcker det att jag vet att du inte hatar mig. jag tänker på dig. men jag vet, vi vet att det är bäst för oss båda att inte prata eller ses. så länge du inte tycker illa om mig så är jag nöjd. det är så här jag vill ha de'... jag vill kunna säga hej igen.åkram. å nget mer. jag vill inte att du fråga hur jag mår eller vad jag gör. för det hade bara varit ljug.
Men jag är glad. å ja jag är så glad. jag hoppas att det förblir så här.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv