31 mars 2010

23:41

det är kall. ja kallt som fa-an är det ute. så att det gör ont i hela kroppen upp i käken jag spänner åt. för ja. jag kände mig lite klämd då. det blev fel å knasigt. visste inte riktigt vad jag skulle göra. ta mig till. hur jag skulle tolka hela situationen. men jag är ju en svamp. en riktig jävla svamp bob just nu. bara suger åt mig. allting. vill ha vill ha vill ha. blir glad av minsta lilla. å får förhoppningar. för jag har å har haft en lång torka nu. på kärlek å sånt. jätte lång lång lång lång.. jag är inte sugen på att vara så där ensam längre. så där helt själv som i min säng. just nu. en säng för två på två meter. för två. men det ligger bara en. här. å det var länge sedan det var två. bara så där sittandes på kanten i alla fall. på en säng. inte ens på den lilla lilla kanten. alltså. ingenting. absolut ingenting. å suck. 'jaja'.. tänker jag hela tiden. så fort jag har tänk så mycket så jag blir totalt snurrig i bollen. 'jaja'.. å en djup suck. det går väll över någon gång. hoppas jag. 'jaja'.. hmm. ja om sisådär tvåhundra tusentals år kanske. blä. 'jaja'..

(Å jag måste bara dra en liten parantes här... jag har ju fått sånna dära trevligt negativa kommentarer om att jag ska lära mig att skriva. å att jag suger och allting. jag har ingen aning om vem ni är för ni är ju så tuffa å skriver anonymt. jag vet att jag skriver så där tusentals skriv å stav fel. men det är lite så jag skriver plus att jag har en släng av dyslexi. men men.. de e ingen som tvingar någon att läsa om mina kanske störda tankar. pusspåer! )

4 kommentarer:

Clara Kalén sa...

Kära svampen min! sluta upp med att svampa dig! prata med mig. knyt upp knuten på tungan! iloveu

averyfineday sa...

Du skriver väldigt fint. Jag är inget fan av stavfel men vad gör det med ditt språk? Inget.

ia sa...

Jag tycker du skriver otroligt vackert!
Brukar hitta ispiration till min poesi från det du skriver ibland.

Joanna sa...

ååh va fint sagt! blir alltid lika glad då jag hör att jag inspirerar andra

Bloggarkiv