23 maj 2009

FUCK YALL'!

Sorgligt men sant så lägger ni kvinnor inte ner. Jag gillar er ännu mindre nu. Människor som man inte har snackat med på åratal får helt plötsligt luft och börjar hacka på en pga av att någon annan är pisst off... Långsökt? Ja! Som fan, gud.
De som är mina vänner är mina vänner, jag bryr mig om deras åsikter. Random människor tror verkligen att jag ska bry mig om va de har och säga och att jag ska gå runt o va ledsen över de sedan. Folk tror verligen att de kan trycka ner mig, men ni som känne mig väl vet att de krävs en hel del för de... Ni kommer med en masa tomma hot och ni använder så "farliga" ord som möjligt för att jag ska bli ledsen, rädd och känna mig dum... srsly? Varför inte bara använda sig lite av mogeheten istället och försöka växa upp, om de nu e så viktigt att försöka trycka ner mig. De är så många som trackar mig på MSN nu... Men, de är bara ni som inte är stora nog att ta de face to face. FUCKING pussys! Om ni har något bra att komma med så ta de irl istället. Då kanske jag lyssnar.
Nä, jag ska göra en mall med en lite text som jag kan skicka till er som försöker vara något, så slipper jag lägga ner jävla massa onödig energi på er. Nog dax att skaffa nu MSN adress också. Så slipper jag er helt! Great!
Som jag har sagt för, det är som om ni letar efter saker att störa er på.
Fitt Kvinnor!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv