20 maj 2009

Cuz I can..

Somnade 4, vaknade kl 1.
Massa åska och regn.
Somnade till John Mayer och Alex i telen.

Hade en bra dag igår. Träffade först Kim och Sammi i stan, sedan kom Philip. Jag och Phille drar sedan hem till honom och käkar Mariekex och mjölk ^^. Mycket otippat.
Sitter sedan och snackar hela kvällen in till natten. Tack för en bra dag.

Idag så ska jag nog bara slöa mig som vanligt. Har inget bättre för mig. Ska träffa Alex lite senare ikväll. Sitter och klurar på va vi ska hitta på för de va visst jag som skulle göra de. Håller även på och planerar han överraskning han kommer få då han kommer hem från Thailand. Guud, han e såå nyfiken. Hehehe...

Doesn't it piss you off?!
En jävligt störande sak som han ploppat upp ganska mycket på senaste tiden.
Som är jävligt känsligt då de gäller mig.
Är att bli anklagad för sakar som man inte har orsakat.
När folk kastar sig över än utan att veta hela sanningen.
Jag då som har rätt kort stubin måste kämpa för inte få utbrott.
Så kom inte och anklaga mig för saker som jag inte har gjort.

Även mitt kvinno hat börjat förstärkas...
Jag bli så jävla sur!! På ALLA JÄVLA ONÖDIGA SAKER som ni kvinnor lägger energi på att bli sura på. Det är som om ni går runt och söker efter saker att hata folk för... Och de är de mest patetiska saker man kan tänka sig. Som kläder! HELVETE vilket spel folk kan få från ingenstans. Och jag då försöker håla mig lugnt och ta det så moget som möjligt... Men de provocerar som in i helvete! De utgår ifrån att man ljuger och är egoistisk. Och de är bara för de så jävla lögnaktiga själv. Så jävla dålig stil! Så mycke onödig energi man lägger på detta. Undviker de så mycket som möjligt. Men ibland så kokar de bara över gränsen. Som nu, snart kommer jag gå lös på allting runt om krig mig! HELVETE! De har redan gått ut över morsan, så nu står hon också och gapar.
Nä nu spårar detta ut, ringer Kim.
Hej!
I hope that my heart doesn't lie
Cuz I love when you play guitar

Inga kommentarer:

Bloggarkiv