23 maj 2009

Myspys <3

Har varit hos Alex i några dagar...
Vi har bla lagat mat, kollat serier, sprungit i regn mitt i natten, spelat och sjungit.
Har inte haft de så mysigt på länge. Hans sång röst, ÅÅÅÅÅAÅDÅÅGFNJNFLSDN! Jag avlider.
Han är nästan mer galen än va jag är. Jag vet, galet!
Just de! Alex, jag och Nillepillepiraten va faktiskt ute på promenix i vackra Kävlinge, ganska mysigt faktiskt :) Nille visade massa småställen då han hade hittat på en massa bus.

Bild Alex tog på mig när jag satt i hans kök och busade


Idag
: Har jag bara varit hemma oh varit dryg som vanligt, sedan kom frankie hit så fotade jag henne lite. Puss <3
Sitter hemma me lil'syran vid köksborden med var sin dator och pimplar Cola för man har Vit månad. Ja vet, sjukt otippat har klarat 3 veckor nu. Varit sjukt jobbigt men de går bättre.
Lördag kväll... öööh.. händer..?.. ee inget..

Imorgon: ska jag och Alex dra ut med Robban och hans brud och göra någe tvärfett. För Alex åker till Thailand på måndag och är då borta i 3 veckor :/
Ja, han har lovat mig att komma tillbaka iaf ^^Och köpa ett Thai pojke att ha i garderoben! HAHAHHA!..Nä, fyy... inget att skämta om. Men hehhehehhee... ^^

Puss!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv