6 maj 2010

22:24

Det isar till i hela huvudet. allt snurrar men jag lyckas fortsätta hela dagen. det gick snabbt. det gick bra. allt var effektivt mitt humör var det allra bästa. men sen kom kvällen. huvudet small till. nästan som en bomb. å hela rummet var uppåner. jag tror det var kallare inuti mitt huvud än utanför. det kändes så. kollade i spegeln å såg något krit vitt ansikte. illamående å snurrande golv. detta kan inte vara bra. detta kan inte vara rätt. sittandes i fönster å tar en cigarett. det var fint. det var en mycket mycket fin dag. pang! det small till igen. vad är de här? tog ett glas vatten. sen var de svart. bara svart. till slut satt jag hemma. det slog vågor i vardags rummet. jag lovar. det kändes så iaf. å hela huset var fullt av folk som skrattade å talade högt. när det egentligen bara var två. Hur ska jag klara denna röran i två veckor till. hur ska detta gå utan att jag går under. är det värt de? kommer jag klara de? kommer jag förändras? kommer någonting allvarligt att hända? kommer detta hjälpa? det återstår att se...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv