8 maj 2010

03:45

sådär dunder känslig. så där långt ifrån den jag är känslig. gråter för absolut ingenting. typ som PMS fast hundratusentals ggr värre. huvudet gör så fruktansvärt ont å hjärtat med. det gräver sig så djup djupt in. allting känns som en tom höstdag. bara tomt så där riktigt ovärt å stilla. jättejätte stilla. det är kanske bra. vad vet jag. vill åka här ifrån. ett tag kanske bara några dagar men nej det vill jag inte jag vill inte åka här ifrån för jag vill veta vad som händer här runt omkring med dig å så. å om du ringer så vill jag stå redo. å åka kanske genom halva världen för att träffa dig för att bara sedan säga att jag satt hemma å hade tråkigt. som jag gjorde med han i två år, två jävla år. detta kan inte vara bra. detta kan inte vara bra alls. hamnar jag i samma mönster nu eller är jag på väg ut ut det gamla? men jag vill stanna där i armar. kanske in dina armar. iaf sittandes på din säng kant ett tag å lyssna på tom musik å bara sitta där. det vill jag inte alls. jag vill inte sitta där med dig överhuvudtaget jag vill inte träffa dig någonsin igen. aldrig ens möta din blick. för jag förstår inte dig. jag kan inte läsa dig, alls. det är nog det jag fastande. för jag kan inte läsa dig. detta är inget bra täcken alls. inte alls bra. inte alls inte alls.

1 kommentar:

Clara Kalén sa...

Love u!! lova att du ringer om du inte mår bra bästaste !

Bloggarkiv