26 maj 2010

02:42

lack of interest
I am not the person you think I am
Ja nu gick det åt pipan. rak åt pipsvängen med alltihopa. jag som ändå trodde. jag som stod upp för å försvarade dig när mina vänner talade ner om dig. du gav ju mig hopp sådär. men jag ville inte låta mig själv falla och tro på allt du sa. det gjorde jag ändå. å nu sitter jag här, känner absolut ingenting förutom hämd. jag har två val, antingen att dyka upp eller att radera allt som har hänt och då lossas som att jag inte känner dig. om jag hade kännt dig bättre så hade jag vetat. hur jag skulle hantera denna situation. då jag går in där. som i en film. det råkar blåsa i håret. hur du ser mig. jag ser dig men kollar aldrig i dina ögon. hur jag skulle kunna få det att svida innanför brallorna på dig. det ska nog inte vara allt för svårt. för mig. bangbang!
You're good as dead...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv