23 maj 2010

00:01

Det är över nu. är det över nu? alltihopa. allt det roliga å skratt å prat å mat. är allt det där helt slut. tomt slut. aldrig mer igen? var det sista gången sist. då vi sågs. sista gången? för alltid. är det så. är det så du vill ha de? tyst tomt ensamt stilla. inte alls jag där. igen sittandes i alla fall på en bänk. aldrig. ska aldrig bli av. alla de där sakerna vi ska göra. jag som har målat upp vårat liv under en natt. jag fick ingen sömn. du är skyldig mig iaf 8 timmar. av natten som du tog. Jag vill inte snoka mer å undra å stirra på min telefon å vänta. gå i stan å vrida på huvudet så jag fick nackspärr tillslut. försker hålla mig borta ifrån där du alltid är. där jag aldrig innan var. men nu är jag där. bara där. den delen av stan, bara för att. jag vet att du vill. du måste vilja någonstans där inne. du glömer kanske bort mig. men om du gör det vem är jag för dig då? vad var detta då? jag tänker varken vänta eller förlora.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv