28 dec. 2009

01:00

Kliar på ryggen gör det, kliar i ögonen gör det med. huvudet gör ont. jag är bara så jävlust trött. på dig och på mig. mest på mig. iaf idag och på min jävla skrivande i min jävla bok. med min fula blåa penna så att man nästan inte kan se var det står. så att jag nästan inte heller ser. men det är väll bra de. för de är så patetiskt 13 år över det hela så man vill bara krypaihopa till en såg hög och gömma sig. men det är en bra bok ja. det är en mycket bra bok. för den klarar av att man är 13 år och dum. den gillar mig fast jag bara är 18 år. ung och dum. men det är okej att vara ung och dum så där på det sättet jag är. för jag luras ej. ha. inte ens av dig. hohohhahaihi. man kan skratta så fast det gör så ont. men visst är det skönt? att kunna skratta så fast man hr så ont. vad skulle vi annars göra. gråta finns inte på tal. kan vi inte bara ta en promenad. duåja. spelar ingen roll vem du är. vad du har gjort. vem som håller dig kär. för det här. är bara en promenad. eller hur? du ger mig kaffe och så. jag drömmer om de. och hur du tänder min ciggaret. tittar sådär. du försvinner iväg för detta är inte okej. men vadå? vi kunde ju inte sova. varken du eller jag. dehadekunnavara fint. men så är det inte. vadå. bara en promanad. synd. för de går ej kissemissen.
Stockholm. jag vill flytta till stockholm. fråga mig inte varför men dit vill jag flytta. iaf för ett tag. för att andas och jävlas med dig och med honom och träffa en godochfinvän. men mycket för att jävlas med dig och min släkt för du fattar ingenting. men det är lugnt. för det gör inte jag heller. sovasovasova borde sovasovasova. kan inte sovasovasova vill inte sovasovasova för min hjärna har en privat konversation för sig själv. så det får väll vara så. en till natt utan sömn med min dumma blåa penna.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv