28 dec. 2009

00:40

Funderar på vad jag ska göra på nyår, mest på vad jag ska göra på nyår. vad vi ska göra på nyår. men mest på vad du gör just nu och hur vi ska göra med detta nyåret. detta nya år. om jag bara går vidare sådär som ingeting har hänt eller så. tar det som en läxa och bara går och se det hela som en förendring som vi alla andra gör. bara går som jag gjorde igår. gick och gick och gick. du skrek och slog. varför du slog har jag ingen aning om. men det värsta av allt var att du grät som ett barn. för jag bara stod där. ja jag bara stod där och kollade på ditt tilltuffsade hår och tänkte på någonting helt annat. såja. vi ska bara gå vidare detta året glömma allt som vatt. nej du nej du. jag glömmer aldrig någonting och speciellt inte dig. hata du hata du.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv