31 okt. 2009

21:00 [Resa & Slåss]

Mitt läppstifft frös till is. Jag väntade länge och pratade högt för mig själv så att folk såg. Hur mitt hjärta var vitt. För du vill så mycket med oss. Resa och slåss är någonting för båda oss. Med skyhöga skor darrade jag som aldrig förr. Ögon fast på denna frusna mark. För jag kan inte sova utan dig och din trånga säg. Ögon var blanka. Rädd för att aldrig få se dem igen. Du tittade i mina ögon som om det vore din kudde, din dusch, din mobil, ditt snus, Ditt allt. Kram, nära mot din hals. Svär att du kunde känna mina andetag, säga de ord som vill ut. Fast i dina ögon, vill inte hem till varken dig eller mig. För det gör för ont. Men jag vill kyssa dig igen. snälla. För sista gången. du vet att jag vill. Men du vet att jag inte kan. För allt gör för ont, så ont så ont. Du pratar om drömmar. Jag var varm då fast händerna var blå. Ett stort ludd runt hjärtat. De svävade. det hugger i magen. För jag krossade oss båda. åh de värker. Så, för du log. Du kramade mig så hårt. Jag drömmer om en kyss som aldrig blev. Jag vill bli lycklig, med dig. För sån smärta har jag aldrig kännt. Dessa tårar är till dig. Bara till dig.

-T

4 kommentarer:

also heartless sa...

helvete vad du skriver bra kvinna. vet inte hur jag ska formulera mig men du skriver allt utan att skriva särskilt mkt.. träffar mig i hjärtat. auch.

Joanna sa...

Nämen åh tack!
Jag blir så glad tackåtackåtack igen.
Jag måste bara fråga. Vem är du? :)

achingmind sa...

jag antar att jag borde vara rättvis..

http://achingmind.blogspot.com/

Anonym sa...

"achingmind" går i 9an på slottis joe =) Puss

Bloggarkiv