26 sep. 2009

03:50

Det blåser ganska mycket på vägen hem. Trött i både mage och rygg. Skakande händer vrider upp låset. tyst. Helt tomt och mörkt som vanligt. Finner en säng och en mycket sällskapssjuk katt. Som spinner. Som du gjorde, när du såg mig i dag. Uppklädd i kavaj och klackar. De sa - Jag älskar din outfit. Han sa - Hon är det sexigaste som finns. Jag rös. Mitt huvud spinner nästan mer än vad min katt gör. Jag är glad, som ett barn. Men du skrämde mig ikväll. Du gjorde mig rädd och besviken. Men du lovade att de aldrig skulle hände igen. Jag vill tro å lita på dig. Släpp in mig. Låt mig komma in. Låt mig förstå. Låt mig hjälpa och finnas. För du inser nog inte hur mycket jag bryr mig och hur ledsen jag blev. Jag vill inte vara rädd för vad du är kababel till. För mig är du den starka och jag den svaga å jag vill ha de så. Jag vill inte behöva oroa mig. För jag gillar dig, jag tycker om dig så. Så att kroppen nästan gör lite ont. Btw så är din svartsjuka så fin. Att se dig prata med någon annan får mig bara att vilja ha dig mer. Och jag vet,jag säger för mycker, jag vet att jag har konstiga idéer, och jag blir så orolig när du inte svarar i din telefon även fast klockan är 4 och du sover med all säkerhet. Men jag är inte som de andra. Så, men jag ska vara tyst nu. Ett litet tag iaf och bara njuta av dig och dina smilegropar.
Pusspusspuss...

2 kommentarer:

victoria sa...

hey, länkade till dig i min blogg och la upp en print av din header, hoppas det är ok? :)

Joanna sa...

ja visst. länka mig bara till din blogg så

Bloggarkiv