28 juni 2009

22:56


You're the cure for it all <3


Hur vi lärde känna varandra var ju av en konstig slump
Det känns så menat
Och hur mycket du redan betyder för mig är nästan galet.
Du blev min närmaste vän så snabbt.
Alla dessa minnes vi redan har med varandra.
Fontänen vid kanalen, "cant tuch this" och alldeles för gula hår.
Du är en stor del av mig och de jag har hittat hos dig trodde jag aldrig skulle finna hos en annan människa än mig själv. Bara tanken av att skiljas från dig får mig att nästan gråta. Du sitter som fastlimmad på mitt hjärta. Du är en sådan vacker och underbar människa. Jag önskar bara att d hade kunnat se de själv. Du har även gjort mig till en mycket bättre och starkare människa än vad jag var förr. 
Du vet vad jag tänker på och jag desamma med dig. Det blir nästan läskigt.
Speciellt då de kommer till dina abstinens beväras med den dära jävla Colan...
Som du har fått mig att dricka mer än förr.
Du, jag och våra jävla cigg.!
Haha... Vi är riktiga skorstenar du och jag. 
Vårt hat mot kvinnor är galet likt...
De där fjolliga med brudar är vi allergiska emot.

Du kan redan så mycket om mig.
Du tittar på mig som ingen annan har gjort, du läser mig så himla bra.
Behöver inte visa någon/säga någonting innan du vet.
Du vet precis vad man ska säga vid rätt tillfällen.
Jag ser upp till din faktiskt, som fan!
Du lyckas få mig att må så bra.
Du är guldkanten i min vardag.
Just nu är du mitt allt.
Vi kan bara sitta där vid kanalen med våran cola och våra cigg och prata en hel dag. 
Säkert i flera dygn. 
Jag tröttnar aldrig på dig.
Jag tänker;
 " Nä Joanna nu har du varit med henne i flera dagar nu e hon allt trött på dig."
Vi träffas inte på en dag.
Det känns som evigheter.
Saknar dig så fort.
Du sitter ihop med mig nu och du lär inte bli av med mig på ett bra tag.
Där du går, går jag.

Du är så underbar älskling! 
Så underbar!
Finner inga ord.
Finns så mycket jag älskar med dig.
Ditt jävla fisande på toan, dina cola rapande, hur du slåss med ditt hår.
Och hur du engagerar dig i mitt fotande.
Du peppar mig och uppmuntrar mig som ingen annan, du får mig att tro på mig själv.
Tycka om mig själv, älska mig själv.

Våran kärlek till electro är ju någonting som har fört oss ännu närmare.
Hur vi hitta låtar och blir totalt galna när folk har dålig musik på fester och va tar över hela spellistan och proppar den med massor av electro och dubstep.

Bors' before hoes
Hur vi pratar om killar
Om våra kärleks spel vi håller på med får mig att börja fnittra.
Och hur fula alla människor är i stan
Ditt jävla ord "blobb" hahaha gud, har blivit kär i de ordet.

Jag älskar din familj
Din syrra
Din mamma
Känner mig verkligen som en del av din familj nu.
trivs riktigt mycket
Hoppas du känner dig lika mycket hemma här hos mig.

Jag kommer sakna dig gudomligt mycket då du åker till Arvika.
Kommer ringa dig konstans och kolla så allt är bra mig dig.
Du är min flickvän, ingen pillar på dig!

Och jag har sagt detta är men...
...Jag älskar dig hjärtat, över allt annat.
Kim Brander Lund<3





Inga kommentarer:

Bloggarkiv