24 maj 2011

23:12

jag hade kännt på mig det hela dagen, att någonting skulle gå fel. och där står du. med dina hundvalps ögon bara i någon sekund men det räckte. å jag såg hur min käraste vän kolla på mig sorgset som om hon vill dra ut det onda. hon sucka å sa 'jag e ledsen'. flydde igenom halva stan tillbaka till historiens tid och stötte på en gammal kärlek då min telefon vibbar. jag kollar, kollar bort kollar igen. ja. vem annars...om jag har kul?! kul? tro fan att jag inte hade det kul.. gickågickågick med ett hjärtegryn i örat ropade jag på hjälp. vad skulle jag göra nu? vad ville du? var du full?.. andas andas andas. tar en klunk, jag e för nykter för att dricka. vill bara spy. jag ser ditt namn på displayen igen. suck. hur ska jag någonsin få veta? hur ska jag någonsin igen kunna känna. någons hand å famn utan att se din. utan att höra din röst.
varför frågar du?
varför hör du av dig nu?
känner du dig utanför?
vad är det du missar?
vad e det jag missar?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv