1 mars 2010

20:06

Sjuk i två alldeles för långa dagar och bara vaknar så där och är totalt frisk. som om man hade fått en frisk vind pust rakt emot en in i hjärtat. å nu sitter jag här igen gjorde mig i ordning kl sex på kvällen utan någon anledning över huvud taget. jag ska inte träffa någon. jag har inte ens planerat att gå utanför huset. men jag kanske hoppas. å jag känner å önskar efter saker som jag aldrig förr har önskat mig. jag önskar mig en romantisk middag. jag önskar mig att spela alafapet. jag önskar mig regn, skratt å en varm hand. en skäggig kind. ett stort hjärta i stort bröst. jag önskar mig korta hårda sms. jag önskar mig sena nätter. jag önskar mig en godnatt kyss. å en blick som säger att den vill stanna. men det jag önskar mig mest är att jag ska känna desamma.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv