15 feb. 2010

16:21

så. nu sitter jag här på hennes jobb med hennes alldeles perfekta kaffe å bara njuter som jag ska göra. å all denna väntan. efter att åka hit är slut. jag är verkligen här. jasomaldrig trodde att detta skulle bli av för jag är ju den tönten jag är. artån små år är jag bara. men jag sitter ändå här. å det är så skönt att inte vara där i den mörka jobbiga drama hålan som jag kallar mitt hem. det känns så underbart skönt att äntligen kunna andas ut på ett sätt som jag inte har gjort på så länge. å jag hade nog kunnat stanna här i evighetersevigheter för att jag känner att Stockholm kan ge mig så mycket. kanske ta en del. men det är okej. allting är bara så okej, just nu. å skönt. andasandasandas...

2 kommentarer:

Nic sa...

Har du flyttat till Stockholm?

Joanna sa...

nejnejnej. var bara uppe å hälsade på en vän.

Bloggarkiv