14 dec. 2009

13:35

jag umgås knappt med någon .ja du vet hur jag kan bli .jag såg henne häromdan . jag gick förbi. och du har säkert hört att jag träffar honom nu. jag håller mina löften. precis som du . ja jag ville. leva farligt. så jag slängde mina skor. men när man väntat allt för länge. blir inget som man tror . han kommer varannan vecka och på söndagen när han går känns det lätt att vara ensam, svårt att vara två. på andra sidan gatan från ett fönster som jag minns har jag gömt mig bakom trädet som inte finns. och jag är aldrig nöjd med något, jag har alltid varit sån. när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om och jag ska sakna dig imorgon, ja du vet hur jag kan bli
så kom och hälsa på om du tar vägarna förbi

Melissa Horn - jag ska sakna dig imorgon.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv