9 nov. 2009

00:28

Benen kliar och det tunga trycket på huvudet har inte släppt. fyllan höll till klockan två. Tänker på dig nästan lika mycket som förut. skickade onödigt sms igår. förlåt. för sist du såg på mig så dog jag. det var längesedan. funderar på allt som har hänt på bussen och kan inte gå vid möllan utan att du poppar upp. du får inte hata mig. för min största mardröm är att du ska se mig som A. men du finns inte kvar här längre. fast jag är inte där så kan jag lova att din säng inte är tom. en JD och någon brud från Kb är säkert ditt sällskap. men det förtjänar du, jag får ingenting. svin, som jag ska skämmas och inte få blommor. du tog någonting å jag med. din kopp är snart fylld igen ska du se och jag var bara en dålig dröm. Jag var din mardröm.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv