16 sep. 2009

00:41

Det kändes fel redan då jag vakna
Hon sa att jag skulle ta de hela på allvar
Denna gången finns det inga utvägar
Att möta problemet är det enda du kan göra
Att ta sig själv på allvar är nog en av de svåraste sakerna jag någonsin kommer att lära mig.


Bomben slog ner i helgen
Nu var det verkligen nog
Skakande ben och sugrör i halsen
kedjerökning och gälla skrik
- Jag hatar dig!
Skrek jag
Det tar stop nu
Nu blev allting svart
föll ihop
Jag klarar inte det här
Det blev alldeles för mycket
Patetiskt nog är polisen nästa steg

Du som är ny i mitt liv
du måste förstå
att jag skulle vägra se dig försvinna
att orka och vilja är två helt olika saker
hoppas du orkar
du sa
- Snällare kommer jag aldrig bli, för snäll är just de jag är.
Jag håller dina ord och löften hårt

Jag faller ganska djupt denna gång
hoppas du är stark
för det är inte jag
inte idag
iaf

För jag hatar henne
För jag hatade henne
hårthårthårt...


Inga kommentarer:

Bloggarkiv