23 aug. 2009

05:03

3 st på en kväll och minst 20 på en vecka.
Vad är det här?
Allt mot sin vilja
vinden blåser och ögonen kliar
men du står kvar där stilla idag
Människor som skriker längre bort
nu är jag framme
Ni sa drick och de gjorde jag
Onödigt möte denna natt
två stycken
Kanske tre
Men nu blev de 4 om jag tänker efter sådärsomjagegentligenintevillgöra
3 liter vin och några öl på de så lekte livet
Men ni lekte med mig med
ett objekt i dina ögon
Utan att egentligen ifråga sätta de yttre
Den kanske inte är så dum som den ser ut
Eller va säger du?
Även nu omöjliga trodde att nu hade en chans!
HA!
Nu kom jag ihåg
Det var 5
Försöker att inte skylla detta på mig själv
Men de är vell så'
sitt eget fel
"Man kan aldrig ändra på andra, det är bara du som kan ändra på dig själv."
sa du för så länge sedan
Jag är för snäll
jag stöter nu ifrån
hårdare än någonsin denna gång
plockar bara de blankaste äpplena ur denna korg
nästa gång

Däckar.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv