29 juli 2009

01:38

Jag vet att jag inte har uppdaterat min blogg på ganska lång tid.
Och de blir ett jävla tjat.
Men jag kan endast skriva då jag får impuls.

Allt känns ganska misslyckat och splittrat idag
vaknade med ett ryck hemma hos kim och cyklade sedan hem halvsovandes.

Fotandet gick rätt okej
men jag blev inte nöjd
med mig själv
är riktigt besviken på mig själv
jag tror att jag är på väg upp för ett trappsteg nu
gör att jag tycker att allt jag gör med mitt fotande bara blir fel
fult
äckligt
dåligt

Idag känner jag mig misslyckad och splittrad
Ganska glad dag ändå

Men jag har blivit störd vid fel tillfällen och de har gjort att jag har brusat upp som fan.
utan någon vettig anledning.
Jag hatar att bli ifrågasatt
Jag gör så här!
Okej?
Men varför?
Va fan vet jag?1
Jag bara tycker så här och jag göt så här..
de kanske inte är rätt men så gör jag
Måsta man hela tiden bli ifråga satt.
Hur menade du där?
Snackade du om mig?
Varför sa du så.?
Kan man bara inte gå och tänka på de lite själv och skaffa sig en egen jävla uppfattning..
Men nää.. Man ställer frågor alldeles för tidigt och sedan udrar varför jag gör så här?
Va fan vet jag, jag bara gör så.. Jag är iskall och äger ett hjärta av sten..
Det kanske är så.
Det går verkligen inte att ändra på människor.. Det finns bara en människa jag har försökt att ändra på.
En.
Och du vet vem du är.
Mycket väl
Sårat dig har jag nog gjort många ggr.
Men både du och jag vet att de inte funkar.
Du är god och bryr dig allt för mycket om mig
Jag är känslokall bitch.
En bitch som du råkar ha tycke för.
Önskar att jag hade kunnat vara snäll
önskar att jag hade kunnat göra någonting.
Spola tillbaka
Du var en undanflykt för att glömma någon annan.
Du förtjänar en ärlig chans och någon god människa.
Vem vet
En dag kanske vi finner varandra.
Min vän.

Mycket annat jag hade velat skriva
Men jag vet att det är människor som läser som inte ska höra.
That's it.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv