16 juni 2009

Release me




Kännt mig mycket ensam den senaste tiden
fast det är nu jag har så många goda människor runt omkring mig
De kommer och går
som de vill hela tiden
trippandes på tå
utan att någon varken ser eller hör
inget drama
drama
grymt mycket drama utanför min bubbla
ögon, höger vänster höger vänster
blink blink
snurrig i huvudet
suck
tänder ciggen
Och du trodde att du hade en chans på mig?
Ha!
Gå och dröm någon annan stans
kräsen
Jag är grymt kräsen
Med allt
små detaljer
små rörelser med kropp, ögon, blinkningar, uppsynd
Sugs in i ögonen
hand rörelse
de gör mig förvirrad
ditt namn gör mig förvirrad
redan
usch
stick!
försvin ur mitt huvud
NU!
Sluta tänk Joanna
sluta tänk
uscheblöööajblsnögdf...
Nu är jag sur.
Hej då!


Vissa ögon kommer man ihåg, vissa inte alls
vissa hatar jag andra avgudar jag vissa vill jag äta vissa drunknar jag i dina älskar jag men hur dina ser ut har jag glömt

Inga kommentarer:

Bloggarkiv