11 juni 2009

Känner mig otroligt tom
Sitter och letar efter ord som passar in
låtar jag kan känna igen mig i
Personer som passar in

De går inte
detta går inte
Min hjärna har stannat

Jag är arg
arg på mig själv
för de mesta
jag sviker mig själv då jag har lovat saker
jag vill så mycket men de går inte
det tar stopp och de har de alltid gjort
jag får ingenting gjort och morsan börjar bli riktigt trött på detta
Men seriöst
Nu vet jag
Det är inte mitt fel längre

Denna dagen kommer bli värdelös
jag kan känna de.
sovit 2 timmar i svett
i en säng som inte är min
Jag ska på min systers skolavslutning
För mycke människor för min smak
speciellt idag
döda mig

Jag har slutat bry mig
de är skönt
Men jag behöver någonting nytt att leva för
För nu står allting stilla
frustrerad
o tom
KUL!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv